МЭРИЯ ГОРОДА ОШ

Ош шаарынын мэриясы административдик кызмат орундарынын башкы, улук жана кенже топторунун кадрлар резервине киргизүү үчүн сынак жарыялайт

  1. Административдик кызмат орундарынын кенже тобу. 

Кесиптик билиминин деңгээли:

– жогорку же болбосо орто кесиптик билим (экономика жана башкаруу, гуманитардык жана педагогикалык илимдер, геодезия жана жерге жайгаштыруу, энергетика жана электротехника, архитектура жана курулуш багыттарындагы);

– иш стажына талаптар коюлбайт. 

Кесиптик компетенттүүлүгү:

Төмөнкүлөрдү билүү:

-жалпы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө” Мыйзамы.

-кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана же расмий тилди билүүсү.

Билгичтиги:

-жогору турган жетекчилердин тапшырмаларын сапаттуу аткаруу;

-документтерди, маалыматтарды, суроо-талаптарга жоопторду сапаттуу даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана аны практикалык иште колдонуу;

-кызматтык милдеттерге ылайык өз ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-жарандардын кайрылууларын кароо жана жоопторду даярдоо;

-мамлекеттик жана/же расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-командада иштөө.

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды практикада колдонуу;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

  1. Административдик кызмат орундарынын улук тобу. 

Кесиптик билиминин деңгээли:

– жогорку билим (экономика жана башкаруу, геодезия жана жерге жайгаштыруу, энергетика жана электротехника, архитектура жана курулуш, юридика багыттарындагы);

– жалпысынан бир жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдөгү 3 жылдан кем эмес иш стажы.


Кесиптик компетенттүүлүгү:

Төмөнкүлөрдү билүү:

-жалпы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары: “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби  жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”), Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020- жылдын 3-мартындагы № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама.

 -кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон өлчөмдө мамлекеттик жана же расмий тилди билүүсү.

 

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү;

Көндүмдөр:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

  1. Административдик кызмат орундарынын башкы тобу. 

Кесиптик билиминин деңгээли:

-жогорку билим (экономика жана башкаруу, геодезия жана жерге жайгаштыруу, энергетика жана электротехника, архитектура жана курулуш, юридика багыттарындагы);

-жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы.

Кесиптик компетенттүүлүгү:

Төмөндөкүлөрдү билүү:

-жалпы ченемдик укуктук актыларды (Кыргыз Республикасынын Конституциясы, “Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинети жөнүндө” Кыргыз Республикасынын Конституциялык Мыйзамы, Кыргыз Республикасынын Эмгек кодекси, Кыргыз Республикасынын “Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө”, “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө”, “Кызыкчылыктардын кагылышуусу жөнүндө”, “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик органдарынын жана жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдарынын карамагында турган маалыматтарга жетүү жөнүндө”, “Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө” Мыйзамдары, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2020-жылдын 3-мартындагы  № 120 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускама);

-менеджменттин негиздерин;

-адам ресурстарын башкаруу жаатында;

-кызматтык милдеттерди аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик жана расмий тилдерди;

-чет тилди (билгени абзел).

Билгичтиги:

-ишти стратегиялык пландоо жана келип чыгуучу көйгөйлөрдү чечүүдө жаңы ыкмаларды колдонуу;

-кураторлук кылуучу түзүмдүк бөлүмдөрдүн ишин натыйжалуу башкаруу;

-кыйын кырдаалдарда чечим кабыл алуу жана кабыл алынган чечимдер үчүн жоопкерчилик тартуу;

-кызматкерлердин алдына так түзүлгөн милдеттерди коюу жана алардын ишин объективдүү баалоо;

-жамаатта жагымдуу социалдык-психологиялык климатты түзүү жана инсандар ортосунда заманбап баарлашуу методдорун колдонуу;

-кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү көйгөйлүү кырдаалдарды өз убагында аныктоо жана чечүү;

-чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу. 

Көндүмдөрү:

-башкаруучулук менеджмент;

-аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

-башкаруучулук иш (пландоо, уюштуруу, координациялоо, жүйөлөштүрүү жана контролдоо);

-эл алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде иштиктүү кат алышуу;

-белгилүү чөйрөдөгү ишти талдоо жана болжолдоо, келип чыгуучу көйгөйлөрдү чечүүдө жаңы ыкмаларды колдонуу;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам ишке ашыруу жана стратегиялык чечимдерди аткаруунун, кабыл алынган чечимдердин натыйжаларына мониторинг жүргүзүүнүн, контролдоонун, талдоонун жана болжолдоонун сапаты үчүн жоопкерчилик тартуу;

-иштиктүү баарлашуунун, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

 

Сынакка катышуу үчүн талапкерлер төмөндөгү документтерди конкурстук комиссияга тапшырышы зарыл: 

  1. Конкурстук комиссиянын төрагасынын наамына талапкердин жеке арызы (муниципалдык кызмат ордунун тобун көрсөтүү менен);
  2. Резюме (электрондук почтаны көрсөтүү менен)
  3. Кадрларды каттоо боюнча өздүк баракчасы;
  4. Сүрөт 4х6;
  5. Паспортунун көчүрмөсү жана туулгандыгы тууралуу күбөлүгүнүн көчүрмөсү;
  6. Аскердик билетинин көчүрмөсү;
  7. Өмүр баян (өз колу менен жазылган, соттолгондугу жана соттолбогондугу тууралуу маалыматты көрсөтүү менен);
  8. Соттолбогондугу жөнүндө маалымкат;
  9. Эмгек китепчесинин (иш стажы бар болсо) жана билими тууралуу документтеринин нотариус аркылуу же акыркы иштеген жеринен күбөлөндүрүлгөн көчүрмөсү.

Сынакка катышуу үчүн жогорудагы документтерди 2025-жылдын 10-февраль саат 18:00 га чейин Ош шаарынын мэриясынын адам ресурстарын башкаруу секторуна (210-кабинет) тапшыруу зарыл.

• Эскертүү: биометрикалык паспорт ээлеринен Ош шаардык паспорттоштуруу жана каттоо бөлүмүнөн маалымкат талап кылыныт.
• Ачык конкурска андан ары катышуу үчүн талапкерлердин документтери бекитилген квалификациялык талаптарга ылайык келген талапкерлер гана чакырылат. Талапкерлердин байланыш маалыматтары жана электрондук дареги так көрсөтүлүшү керек.

Дареги: Ош шаары, Ленин көчөсү 221, кошумча маалымат алуу үчүн байланыш телефондору: (03222) 5-50-79, 5-54-59.

Юсупов Замир Байышович

Дата рождения: 27 января 1986 года.
Место рождения: г. Ош

ОБРАЗОВАНИЕ: Высшее
2008 г. – окончил Кыргызско-Российский Славянский университет имени Б.Н. Ельцина по специальности «Мировая экономика»;
2013 г. – окончил учебный центр Министерства финансов Кыргызской Республики по специальности «Специалист по государственным закупкам»;
2015 г. – Китайско-Европейский учебный центр в г. Ухань, КНР
Международный семинар для развивающихся стран (сертификат);
2015 г. – Министерство экономики Кыргызской Республики, Программа ООН «Стратегический план устойчивого развития на региональном уровне» (сертификат), г. Ош;
2019 г. – окончил Ошский технологический университет имени М. Адышова по специальности «Технология транспортных процессов».

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
2009-2010 гг. — ОсОО «Би-Стар», официальный представитель компании Mercedes-Benz.
г. Бишкек. Главный специалист по поставкам автозапчастей и таможенному делу.
08.2010 – 09.2012 гг. – специалист 1 категории, экономист, бухгалтер Института химии и химической технологии НАН КР.
09.2012 – 10.2013 гг. – заместитель директора АО «Ак-Алтын».
10.2013 – 11.2014 гг. – заведующий сектором ГП «Кыргызжилкоммунсоюз».
02.2015 – 03.2021 гг. – начальник Управления внешних связей и аналитики мэрии г. Ош.
03.2021 – 09.2021 гг. – первый вице-мэр города Ош.
10.2021 – 04.2023 гг. – начальник транспортной службы ОсОО «Газпром Кыргыстан» в г.Ош.
С 26.04.2023 г. – заместитель мэра города Ош.

Советник муниципальной службы 3 класса

Исаев Марс Асанович

Дата рождения: 14 августа, 1981 года.
Место рождения: город Ош

ОБРАЗОВАНИЕ: Высшее
2003 г. – окончил Кыргызский Национальный Университет им. Ж.Баласагына по специальности «Банковское дело (Диплом с отличием)»;
2006 г. – окончил Кыргызско-Российский Славянский Университет по специальности «Уголовное право»;
2023 г. – окончил Ошский технологический университет им. М.Адышова по специальности «Промышленное и гражданское строительство»;
2019 г. по наст. время — Кыргызский Экономический Университет им. М Рыскулбекова
Специальность: Аспирантура.

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
07.2006 — 2007 гг. – специалист по закупкам ГП «ТДБ» Управления делами Президента Кыргызской Республики.
01.2009 — 2010 гг. — общественный помощник депутата Жогорку Кенеша Кыргызской Республики.
02.2009 — 2011 гг. – первый заместитель Генерального директора ОсОО «Нур Телеком» торговой марки «О».
2011 — 2015 гг. – общественный помощник депутата Жогорку Кенеша Кыргызской Республики.
07.2012 — 12.2015 гг. — главный специалист отдела финансового контроля и противодействия коррупции Регионального Управления финансового контроля и работы с финансовыми органами Министерства Финансов Кыргызской Республики.
2018 – 2021 гг. — Депутат Ошского городского Кенеша.
С 06.09.2021 – Первый вице-мэр города Ош.

ДОПОЛНИТЕЛЬНАЯ ИНФОРМАЦИЯ:
2015-2018 гг. — Президент Федерации борьбы КР по Ошской области.
С 2021г. — Президент Ассоциации конного спорта КР «Аргымак».

Азат Кубатбек уулу

Дата рождения: 31 марта 1991 года.
Место рождения: Чуйская область, г. Токмок

ОБРАЗОВАНИЕ: Высшее
2014 г. — Восточный университет им. Махмуда Кашгари-Басрскани по специальности “Юриспруденция”.

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
23.12.2015 — Мэрия г.Токмок, организационной работы и документационного обеспечения;
01.08.2016 — Токмокский городской кенеш;
19.03.2018 — Мэрия города Токмок, Отдел государственных закупок;
02.08.2021 — Токмокский городской кенеш;
04.05.2022 — Сайма телеком, группа агентских продаж;
12.07.2022 — Чуйская районная государственная администрация КР, Организационно- правовой работы, экономики и привлечения инвестиций;
30.01.2023 — Мэрия города Ош.

Инспектор муниципальной службы 3 класса

Кадыров Нурбек Сүйүнбаевич

Дата рождения: 27 июля 1984 года.
Место рождения: г. Ош

ОБРАЗОВАНИЕ: Высшее
2006 г. – Ошский государственный университет по специальности “Международные отношения”;
2011 г. – Ошский государственный юридический институт по специальности «Юриспруденция»;
2013 г. — АГУПКР по специальности “Менеджмент” (Магистратура);
2020-2022 гг. — Университет Мэйдзи (Токио, Япония) по специальности «Государственное управление» (Магистратура).

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
15.09.2008 – Южное территориальное представительство Агентства КР по делам госслужбы;
11.03.2010 – Мэрия города Ош, Отдел-организационной работы и местного самоуправления;
12.08.2011 – Ошское городское управление Министерства труда, занятости и миграции Кыргызской Республики;
11.04.2016 – Жогорку Кенеш Кыргызской Республики, Секретариат депутатской комиссии СДПК;
С 13.06.2023 г. – заместитель мэра города Ош.

Инспектор государственной службы 3 класса

Джунусбаев Сонунбек Калмаматович

Дата рождения: 29.07.1985
Место рождения: Ош область, Кара-Суйский район, село Каарман.

ОБРАЗОВАНИЕ:
2007 г. — Ошский государственный университет по специальности «Учитель истории»;
2017 г. — Ошский государственный университет по специальности «Юриспруденция»;
2021 г. — АГУПКР по специальности «Государственное муниципальное управление» (Магистратура).

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
01.02.2008 — Мэрия города Ош, Комитет по физической подготовки, спорт и по делам молодежи;
25.02.2008 — Ошский государственный университет, Кафедра «История ЦА и Кыргызстана»;
08.01.2009 — Государственная администрация Ошской области, Отдел образования, культуры, молодежной политики и спорта;
01.02.2011 — Комитет по делам молодежи мэрии города Ош;
20.02.2019 — Начальник МТУ №2 «Сулайман-Тоо» мэрии г. Ош;
С 06.09.2021 — заместитель мэра г. Ош.

Советник муниципальной службы 3 класса

Жетигенов Бакытбек Жеңишбекович

Дата рождения: 30 мая 1966 года
Место рождения: с.Сайлык Чуйской области
1984-1986 гг. — служба в рядах Советской армии.

ОБРАЗОВАНИЕ:
1991 г. — окончил Кыргызский государственный институт физической культуры по специальности «тренер-преподаватель»;
2013 г. — окончил юридический институт Кыргызского национального университета имени Жусупа Баласагына по специальности «юриспруденция».

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ:
2010-2015 гг. — депутат Жогорку Кенеша пятого созыва;
2015 – 2021 гг. — депутат Жогорку Кенеша шестого созыва;
С 28.11.2022 г. — назначен мэром города Ош.

Государственный советник государственной службы 2 класса